Heb je nog bepaalde vragen over bijvoorbeeld het bestellingsproces of over de bezorging en betaling van jouw industriële meubel? Hier vind je alle antwoorden op jouw vragen. Staat het antwoord op je vraag hier toch niet tussen? Geen zorgen, wij helpen je graag verder. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestellingsproces

Vraag jij je af hoe het bestellingsproces in zijn werk gaat? Wij leggen graag uit wat er na het afronden van jouw bestelling gebeurd. Wij proberen zo transparant mogelijk te werk te gaan en houden je stap voor stap op de hoogte van het bestellingsproces. Lees hier meer over het stappenplan.

Kwaliteit en garantie

Het is heel begrijpelijk dat je wellicht vragen hebt over de kwaliteit en de garantie van onze industriële meubels. We streven ernaar om kwalitatief goede industriële meubels af te leveren. We geven dan ook op de collectie van Industriële Meubelshop een garantie van 1 jaar, m.u.v. onze OUTLET modellen. Lees hier alles wat je moet weten over kwaliteit en garantie. Hier lees je ook welke stappen je moet ondernemen mocht je onverhoopt binnen de garantie periode aanspraak moeten maken op de garantievoorwaarden.

Bestellen en betalen

Er zijn een aantal zaken waar je goed op moet letten bij het bestellen van je industriële meubel. Hierbij is het doorgeven van de juiste maat erg belangrijk. Daarnaast ontvang je een bevestigingsmail van ons na je bestelling. Controleer deze mail altijd. Lees hier alles over bestellen en wat te doen als er iets niet klopt.

Heb je vragen over de betaalmogelijkheden? We hebben verschillende betaalmogelijkheden om uit kiezen. Zo kun je ook in twee delen betalen bij ons. Lees hier meer over de betaalmogelijkheden.

Bestellen op maat

Industriële Meubelshop is de specialist in betaalbaar maatwerk. Vrijwel alle industriële meubels zijn op maat te bestellen. Zo kun je maatwerk bestellen voor een bestaand artikel, maar je kan ook een nieuw meubel laten maken vanuit een maatwerktekening. Mocht je vragen hebben over hoe dit in zijn werk gaat of zelf een ontwerp willen indienen, lees hier alles over bestellen op maat.

Bezorging en verzendkosten

Wij bezorgen onze meubelen met standaard en uitgebreide leveringen in Nederland circa 2-8 weken na bestelling. Daarnaast is het mogelijk om je industriële meubel in het buitenland te laten bezorgen. Mocht je vragen hebben over het bezorgproces of over de verzendkosten, vind hier alle informatie over bezorgen en verzenden.

Retourneren

Je hebt altijd een afkoelingsperiode van 14 dagen zonder opgaaf van reden om het product te retourneren. Deze periode gaat in op de dag van ontvangst. Wanneer je kiest voor retourneren, moet het product onbeschadigd zijn en in de originele staat worden geretourneerd.

Bij maatwerk is het erg belangrijk om goed te checken bij ontvangst of het meubel geen schade heeft. Als het product namelijk op maat is gemaakt, vervalt het herroepingsrecht. Lees hier alles over retourneren en de voorwaarden.

Klachten

Wij streven er naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het is natuurlijk erg vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Lees hier waar je terecht kan met klachten.

Algemene voorwaarden

Lees hier onze algemene voorwaarden. Mocht je vragen hebben over onze algemene voorwaarden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Privacy Policy

Lees hier onze privacy policy met o.a. informatie over het gebruik van cookies. Heb je vragen over onze privacy policy, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Milieu

Wij proberen zo duurzaam mogelijk te werken en zetten ons in voor een duurzame en gezonde wereld. We zijn heel bewust bezig met ons productieproces en materiaal gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, lees dan hier alles over milieu zaken van Industriele MeubelShop.