Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening  of product zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens per e-mail: klachten@industrielemeubelshop.nl

Onze gegevens voor de brief:

Industrielemeubelshop
Rouaanstraat 5
9723 CA Groningen
t.a.v. Klachtenafhandeling

Onze telefonische gegevens:+31(0)50-2301066

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.  Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Industrielemeubelshop bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).