Bestellen

Hoe bestel je een industrieel meubel?
Bij elk industrieel meubel vind je een keuzemenu. In dit menu kun je jouw wensen aangeven zoals de afmetingen van het meubel. Daarna kun je eenvoudig het product toevoegen aan je winkelmandje. Vervolgens kun je de bestelling afronden en afrekenen.  Je kunt ook een industrieel meubel op maat bestellen. Lees hier meer over bestellen op maat
Krijg ik een bevestigingsmail na mijn bestelling?

Je ontvangt van ons altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check dan je spambox of neem contact op met onze klantenservice

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

We adviseren je om goed na te denken voor je een bestelling plaatst. Dubbel check ook altijd goed de afmetingen die je door geeft. Mocht je toch iets willen wijzigen aan je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

Hebben jullie ook outlet artikelen?

Wij hebben ook outlet artikelen. Deze meubelen hebben bijvoorbeeld in onze showroom gestaan of zijn gebruikt tijdens een fotoshoot.  

Is elk industrieel steigerhouten meubel op maat te bestellen?

Vrijwel alle steigerhouten industriële meubels zijn op maat bestelbaar. Je kunt kiezen uit verschillende mogelijkheden zoals; verandering van maten, bescherming, kleur en het toevoegen van eventuele extra’s.

Wat zijn de maatwerkmogelijkheden voor een steigerhouten industrieel meubel?

Steigerhouten industriële meubels kun je veranderen van maat, kleur, bescherming en eventuele extra’s zoals een extra plank of verandering van handgreep. Je kan ook een meubel naar eigen ontwerp bestellen. 

Betalen

Wat voor betaal mogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om zelf te kiezen wanneer je wilt betalen. Lees hier alles over bestellen en betalen.

Verzending

Wat is de levertijd van een industrieel meubel op maat?

De actuele levertijd van een industrieel meubel kun je vinden op de pagina over bezorging.

Hoe wordt mijn industriële meubel bezorgd?

Je kunt kiezen voor een standaard levering, uitgebreide levering of een afhaallocatie. Lees hier meer over de bezorging.

Kan ik een specifiek tijdstip krijgen voor de levering?

Wanneer wij je bestelling hebben ontvangen, nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen. Hierbij spreken we een bezorgdag en tijdstip af. Lees hier alles over bezorging en verzending.

Kan ik het bezorgmoment nog wijzigen?

Het is mogelijk om de bezorgafspraak tot 3 werkdagen voor de levering te wijzigen. De levering zal wel ca. 3-4 weken later plaats vinden.

Is het mogelijk om mijn bestelling in het buitenland te bezorgen?

Wij leveren regelmatig in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Frankrijk en Curaçao. Het is dan ook zeker mogelijk om je bestelling in het buitenland te bezorgen.  Neem voor verzendkosten contact op met onze klantenservice. Wij hanteren hierbij een pallet prijs. Lees hier alles over bezorging en verzending

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

We houden je op de hoogte van de status van je bestelling via e-mails. Zo ontvang je eerst een bevestigingsmail en nemen we daarna contact met je op voor de leverdag en tijd.

Onderhoud

Hoe onderhoud ik industriële steigerhouten meubels?

Na het behandelen van het meubel, kun je eenvoudig het meubel schoonmaken met een vochtige doek. Lees hier alles over de behandeling van industriële steigerhouten meubels.

 

Hoe onderhoud ik betonlook meubels?

Het is verstandig om een waterafstotende laag aan te brengen op het betonlook meubel. Deze laag beschermt het beton tegen vocht en andere vuil. Daarnaast moet je rekening houden dat het beton niet tegen zuur kan. Maak daarom het beton niet schoon met schoonmaakmiddel met citroen erin.

Hoe onderhoud ik mangohouten meubels?

Je kan mangohouten meubels schoonmaken met een vochtige doek. Na verloop van tijd neemt de intensiteit van de kleur af. Dit kun je tegengaan met een bijenwas. Als het meubel stalen-elementen heeft is aangeraden om het staal een poedercoating te geven.

Hoe onderhoud ik eikenhouten meubels?

Je kan eikenhouten meubels onderhouden met een licht vochtige doek. Voor bescherming kun je het hout een nanocoating geven. De stalen-elementen van het meubel kun je beschermen met een poedercoating. Lees hier meer over de behandeling van industriële steigerhouten meubels.

Hoe onderhoud ik acaciahouten meubels?

Je maakt acaciahouten meubels schoon met een licht vochtige doek. Na verloop van tijd kan het zo zijn dat de intensiteit van de kleur van het acaciahout afneemt. Het is aangeraden om de stalen-elementen van het meubel te behandelen met een poedercoating. Dit vertraagt de roestvorming. 

Hoe onderhoud ik het staal van de meubels?

Na het aanbrengen van een poedercoating, kun je eenvoudig vuil verwijderen met een vochtige doek. Lees hier meer over de behandeling van industriële steigerhouten meubels.

Wat is een poedercoating?

Je kunt staal het best bewerken met een poedercoating. Deze coating vertraagt roestvorming en beschermd het staal. Daarnaast kun je de kleur van de poedercoating kiezen. Je hebt keuze uit wit, zwart of antraciet.

Wat is nanocoating?

Het is verstandig om het hout te behandelen met een nanocoating. Deze coating beschermt het hout tegen het weer en vormt een beschermlaag. We raden aan om deze nanocoating jaarlijks aan te brengen.

Wat is een matte lak?

Een matte lak beschermt het hout van krassen waardoor het hout langer mooi blijft. Het dient als een beschermlaag. De kleur van het hout wordt door de lak iets donker gelig.

Wat is een washing?

Door een washing aan te brengen, geef je het hout een kleur. Dit zorgt ervoor dat de nerfstructuur accentueert. Je kunt kiezen uit de kleuren zwart, grijs en wit. 

Garantie

Welke garantie heb ik op een industrieel meubel?

Op de collectie van Industriële Meubelshop heb je een garantie van één jaar. Outlet modellen vallen niet onder de garantie. Aangezien onze meubels worden gemaakt met natuurlijke materialen zoals hout, raden wij aan het meubel direct te monteren na levering. Lees hier meer over garantie.

Wat is mijn garantiebewijs?

Bij je aankoop krijg je een factuur. Bewaar deze goed, want dit is ook je garantiebewijs. 

Retourneren

Hoe kan ik het meubel retourneren?

Je kunt het meubel zonder opgaaf van reden binnen 7 dagen retourneren. Lees hier alles over retourneren.

Moet ik zelf de bezorgkosten betalen bij het retourneren van een meubel?

Mocht je besluiten het meubel te retourneren, dan zijn deze kosten voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om het meubel zelf af te leveren bij onze fabriek in Groningen. Lees hier alles over retourneren.

Kunnen outlet artikelen geretourneerd worden?

Outlet meubels kunnen niet geretourneerd worden. Daarnaast kunnen ze ook niet worden geannuleerd. Tevens heb je op de outlet modellen geen garantie.

Kunnen maatwerk meubels geretourneerd worden?

Als je zelf een ontwerp ingediend hebt en wij hebben deze correct gemaakt, mag het meubel niet worden retourneert. Deze meubels zijn namelijk specifiek voor een persoon bedoeld.

Klachten

Waar kan ik terecht met een klacht?

Als je een klacht hebt, kun je terecht bij onze klantenservice. Stuur dan dit formulier naar retour@industriëlemeubelshop.nl. Voor meer informatie, lees hier alles over retourneren

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. Mocht je niet tevreden zijn, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen via email of telefoon. Je kunt terecht bij onze klantenservice.

Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt onze klantenservice bereiken via het contactformulier of via telefoon +31 50 – 230 1066. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 – 17:00 uur en zaterdag van 10:00 – 16:00 uur.

Kan ik een showroom bezoeken?

Je kan onze showroom bezoeken. Je kunt er voor kiezen om gewoon langs te komen, maar je kan ook een afspraak met ons inplannen. Kom gerust langs aan de Rouaanstraat 5, Groningen. De showroom is open van 09:00 tot 17:00 van maandag tot en met zaterdag.