25% korting op alles

0 d 00 u 00 m 00 sc
 
Douglashout tuintafel Dyon met dwarsbalken
Douglashout tuintafel Dyon met dwarsbalken Original price was: 712,-.Current price is: 570,-.
Je bespaart €142
Back to products
Tuintafel Jaro douglashout met blokpoten
Tuintafel Jaro douglashout met blokpoten Original price was: 567,-.Current price is: 454,-.
Je bespaart €113

Tuintafel Roef douglashout met X poten

Staat jouw gewenste maat er niet bij?

Geen probleem! Wij maken alle meubels op bestelling. We kunnen dus makkelijk een aanpassing in het model of de maten uitvoeren.

Omschrijf in onderstaand formulier hoe het meubel eruit moet zien, dan sturen we binnen een dag een geheel vrijblijvende offerte op maat.

Original price was: 687,-.Current price is: 550,-.

Je bespaart €137

Op voorraad

  • Totaal

  • Checkmark Bestel nu! 20% korting is al toegepast
  • Checkmark Jouw bestelling wordt gratis bezorgd.
De levertijd is 2 weken.

 

  • Standaard bezorging en afhalen is Gratis.
    Dezelfde tarieven gelden in België.
  • Montage voor €59.
  • Achteraf betaling is mogelijk.
  • Klanten waarderen ons met een 8+.
  • Maatwerk zonder meerprijs.
Levertijd en verzendkosten

Wij bezorgen onze meubelen met standaard levering en uitgebreide levering in Nederland en België circa 1-3 weken* na bestelling.

* M.u.v. poedercoat, hier geldt een levertijd van circa 1-4 weken*
M.u.v. uitgebreide levering voor kasten en lougebanken met opbergsysteem geldt een levertijd van circa 1-8 weken*
* Op woonaccesoires en zitmeubilair zit een levertijd van circa 1-7 weken, mits voorradig.
* Op stalen bloembakken zit een levertijd van circa 2-6 weken
* Mits jouw agenda dit toelaat
* Bovenstaande levertijden zijn onder voorbehoud en kunnen geen rechten aan worden ontnomen. De aangegeven weken zijn een indicatie.
* Levertijden op onze product informatie pagina zijn momenteel niet leidend

Krappe deadline? Heb jij een meubel voor een bepaalde datum nodig? Neem even contact op met onze klantenservice. In de meeste gevallen is het mogelijk om de bestelling tegen betaling door een externe te laten leveren hierbij is het helaas niet mogelijk om je meubel te laten monteren ook zijn rembours betalingen helaas niet mogelijk. Mogelijk tegen meerprijs.

Poten die gegalvaniseerd moeten worden hebben een langere levertijd, neem hiervoor contact met ons op per mail.

Het is belangrijk om het meubel zelf te controleren op eventuele schade, zodra er een handtekening is gezet zijn wij niet meer verantwoordelijk voor de eventuele schade aan het product.

Als je de bestelling bij ons komt afhalen dan dient dit binnen 2 weken naar melding te gebeuren. Na 2 weken zullen wij €20 opslagkosten per week in rekening brengen.

Mocht je akkoord zijn gegaan met de leverdatum en dit 48 uur voor de leverdatum annuleren, dan zullen wij hier kosten voor in rekening moeten brengen. De kosten hiervan zijn €59 daar bovenop zullen wij opslagkosten in rekening brengen van €20 per week. Indien op de dag van levering, de levering geannuleerd zal worden door de klant zullen wij hier voorrijkosten a 99 euro voor in rekening brengen.

Wekelijks verlaten vele honderden bestellingen onze fabriek in Groningen. Per bestelling beoordelen wij op welke manier dit verzonden wordt.

  • Standaard levering is gratis, kies je voor een uitgebreide levering op begane grond? Dan zijn de kosten €59,00. Uitgebreide levering op etage kost €99,00. Afhalen is gratis.
  • Standaard leveren betekent dat het meubel tot de voordeur (eerste drempel, begane grond) geleverd wordt.
  • Uitgebreide levering is ook mogelijk. Wij leveren het meubel op die plek waar je het wil hebben bijvoorbeeld: op etage, in de woning zelf of in de tuin (loungebanken)
  • Erg belangrijk: houd er rekening mee dat het om zware, vaak grote meubelen gaat. Je bent zelf verantwoordelijk voor de informatie met betrekking tot bereikbaarheid. Ons advies is dan ook: meet alles van te voren in voordat je de bestelling plaatst. Op deze manier ben je er zeker van dat het meubel zijn eindbestemming kan bereiken
  • Wij bellen of mailen altijd van te voren om het bezorgvenster samen af te stemmen. Wij staan nooit zomaar voor de deur. Op de dag van leveren bellen wij nog 30 minuten voor aankomst, op deze manier kan je dus nog rustig even boodschappen doen.
  • Woon je in Wallonië (België)? Dan dienen wij hier verzendkosten voor in rekening te brengen.

Standaard bezorging

Wij laten de transporteur jouw bestelling afleveren. Bij deze optie moet je er zelf voor zorgen dat de bestelling op de juiste plaats komt.

Kies je enkel voor standaard bezorging? Dan dien je het meubel zelf te monteren.

Montage tafels aan huis: € 30,00.*

*Kies je voor standaard bezorging met montage? Houdt er dan rekening mee dat het meubel gemonteerd zal worden op de begane grond. Wil je het meubel gemonteerd hebben op een verdieping? Kies dan voor uitgebreide bezorging. Je dient de chauffeur een handje te helpen.

Wij monteren geen stoelen, fauteuils, barkrukken en banken.

Uitgebreide bezorging begane grond Nederland en België

Voor leveringen met montage op de begane grond raden wij aan om voor deze verzendmethode te kiezen. Het kan voorkomen dat je een handje moet helpen om de goederen op de juiste plek te krijgen. De montage wordt gedaan door onze chauffeur. Montage aan wanden is niet mogelijk. Bestel je 2 of meer meubels voor uitgebreide bezorging op begane grond rekenen wij hier extra kosten voor, prijs op aanvraag.

Wij monteren geen stoelen, fauteuils, barkrukken en banken.

Uitgebreide bezorging etage Nederland en België

Voor leveringen met montage op een etage raden wij aan om voor deze verzendmethode te kiezen. Het kan voorkomen dat je een handje moet helpen om de goederen op de juiste plek te krijgen. De montage wordt gedaan door onze chauffeur. Montage aan wanden is niet mogelijk. Dient je meubel met een verhuislift op de gewenste locatie te komen, dan dien je dit zelf te regelen. Bestel je 2 of meer meubels voor uitgebreide bezorging op begane grond rekenen wij hier extra kosten voor, prijs op aanvraag.

Uitgebreide bezorging etage: per etage € 99,00

Wij monteren geen stoelen, fauteuils, barkrukken en banken.

Levering door Post NL

In sommige gevallen kan jouw bestelling geleverd worden door Post NL op eigen kosten en eigen risico. Je kunt de kosten bij ons opvragen. Het gaat dan voornamelijk om kleine artikelen die niet al te zwaar zijn. Verzenden is op eigen risico. Mocht het pakket zoekraken dan kan Loods XL hier niet verantwoordlijk voor worden gesteld. Tevens kunnen wij niet garanderen dat het pakket voor een specifieke datum bij je binnen is, gezien wij afhankelijk zijn van het postbedrijf.

Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvangt je van ons een track en tracé nummer. Met deze code kun je het pakketje volgen en precies zien op welke tijdstip het bezorgd wordt.

Levering naar eilanden (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en Borkum)

Voor levering naar bovenstaande eilanden berekenen wij extra kosten, prijs op aanvraag.

Internationale levering

Levering naar het buitenland is voor ons geen enkel probleem! Neem voor verzendkosten contact op met onze klantenservice. Wij hanteren hierbij een pallet prijs. Wij helpen je graag verder. Wist je dat we bijvoorbeeld ook regelmatig in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Frankrijk en Curaçao leveren?

Bespaar op internationaal transport door de meubelen gedemonteerd te laten leveren. Dit scheelt veel ruimte dus transportkosten. We leveren de bestelling in grote delen zodat de meubels in no-time in elkaar geschroefd zijn. Als je er niet uit komt kunt u natuurlijk altijd de klantenservice van Industrielemeubelshop bellen of mailen. De klantenservice staat je graag te woord.

Verwerking van de bestelling

Na het plaatsen van de bestelling ontvangt je van ons een automatische mail ter bevestiging van uw bestelling. Bij vragen of onduidelijkheden zullen wij altijd contract met je opnemen.

Jouw bestellijst wordt uitgeprint en aan de desbetreffende meubelmaker gegeven. De meubelmaker controleert de opdracht en neemt deze mee naar de werkplaats. Daar wordt met uiterste precisie het steigerhouten of eikenmeubel vervaardigd en eventueel voorzien van een behandeling. Het eindproduct wordt voordat het op transport gaat nog gecheckt, zodat we er zeker van zijn dat het aan onze kwaliteitseisen voldoet.

Bezorgen gaat als volgt

Als het meubel klaar is om te worden verstuurd plannen we deze in op een transport route. Het transport wordt zowel door onze eigen vakmensen (uitgebreide levering)  als door een externe transporteur Beers Transport of LCW transport (standaard leveringen) gedaan.  Normaal gesproken worden de meubels dan binnen twee weken geleverd ook voor maatwerk. Je wordt gebeld of gemaild door ons om een afspraak in te plannen. Als jouw meubel met onze externe transporteurs bezorgd wordt, dan neemt het transportbedrijf contract met je op.

Wij bezorgen onze meubelen van maandag t/m vrijdag. Welke dag jouw meubelen bezorgd kunnen worden is afhankelijk van de planning van het transportbedrijf. We kunnen vooraf nog geen exacte dag van de week beloven. In de praktijk komen we er qua planning altijd uit met onze klanten, geen zorgen dus! Zodra de telefonische afspraak met het transportbedrijf is gemaakt wordt deze bevestigd per email. In deze mail kun je terug lezen op welke dag en rond welk tijdstip wij langs komen.

De bestelling wordt standaard tot de voordeur geleverd.  Als je voor de optie uitgebreide levering hebt gekozen, dan worden de meubelen tot op een gewenste plek neergezet.  Zorg er dan altijd van te voren voor dat de weg die de meubelen moeten afleggen vrij is van obstakels. Dus even de kastjes, vazen en gladde vloerkleedjes uit de gang halen, zodat wij in 1 keer er door kunnen om zonder ongelukken de meubels op de daarvoor bestemde plek te krijgen.

Zodra de meubelen zijn bezorgd en eventueel gemonteerd zoals afgesproken, laten onze meubelmakers je nog teken voor goede ontvangst. Mocht er toch nog iets niet kloppen, zorg dan altijd dat de bezorgers op de hoogte zijn. De bezorgers zullen je in dit geval verder helpen. De bezorgers kunnen geen verdere afspraken maken. Mochten er verder nog vragen zijn, neem dan altijd contact op met onze klantenservice.

Gratis verzending bij Loods XL

Gratis afhalen

Heb je gekozen voor gratis afhalen bij een van onze afhaallocaties? We houden je per email op de hoogte wanneer het meubel afgehaald kan worden.

  • in Groningen: Rouaanstraat 5, 9723 CA. Tel.: +31(0)50 – 2301066.
    Je kunt dan ook gelijk nog even een kijkje nemen in onze showroom. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag van 07:00 – 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 – 16:00 uur.
  • in Melderslo:  Blaktweg 69, 5962 NG, tel.: +31(0)77-463 3056 (op afspraak)

Als je ervoor kiest om de meubels af te halen bij 1 van onze afhaalpunten dan ben je zelf verantwoordelijk om de bestelling te controleren op eventuele schade voordat het mee naar huis gaat. Mocht er toch schade zijn of eventueel in de toekomst service verleend moet worden, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor om het meubel weer bij het afhaalpunt af te leveren. Tevens bent  je er zelf verantwoordelijk voor dat de meubel(en) in de auto of aanhanger passen.

Vragen?

Bestellen

Hoe bestel je een industrieel meubel?

Bij elk industrieel meubel vind je een keuzemenu. In dit menu kun je jouw wensen aangeven zoals de afmetingen van het meubel. Daarna kun je eenvoudig het product toevoegen aan je winkelmandje. Vervolgens kun je de bestelling afronden en afrekenen. 

Je kunt ook een industrieel meubel op maat bestellen. Lees hier meer over bestellen op maat

Krijg ik een bevestigingsmail na mijn bestelling?

Je ontvangt van ons altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check dan je spambox of neem contact op met onze klantenservice

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

We adviseren je om goed na te denken voor je een bestelling plaatst. Dubbel check ook altijd goed de afmetingen die je door geeft. Mocht je toch iets willen wijzigen aan je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

Hebben jullie ook outlet artikelen?

Wij hebben ook outlet artikelen. Deze meubelen hebben bijvoorbeeld in onze showroom gestaan of zijn gebruikt tijdens een fotoshoot.  

Is elk industrieel steigerhouten meubel op maat te bestellen?

Vrijwel alle steigerhouten industriële meubels zijn op maat bestelbaar. Je kunt kiezen uit verschillende mogelijkheden zoals; verandering van maten, bescherming, kleur en het toevoegen van eventuele extra’s.

Wat zijn de maatwerkmogelijkheden voor een steigerhouten industrieel meubel?

Steigerhouten industriële meubels kun je veranderen van maat, kleur, bescherming en eventuele extra’s zoals een extra plank of verandering van handgreep. Je kan ook een meubel naar eigen ontwerp bestellen. 

Betalen

Wat voor betaal mogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om zelf te kiezen wanneer je wilt betalen. Lees hier alles over bestellen en betalen.

Verzending

Wat is de levertijd van een industrieel meubel op maat?

De actuele levertijd van een industrieel meubel kun je vinden op de pagina over bezorging.

Hoe wordt mijn industriële meubel bezorgd?

Je kunt kiezen voor een standaard levering, uitgebreide levering of een afhaallocatie. Lees hier meer over de bezorging.

Kan ik een specifiek tijdstip krijgen voor de levering?

Wanneer wij je bestelling hebben ontvangen, nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen. Hierbij spreken we een bezorgdag en tijdstip af. Lees hier alles over bezorging en verzending.

Kan ik het bezorgmoment nog wijzigen?

Het is mogelijk om de bezorgafspraak tot 3 werkdagen voor de levering te wijzigen. De levering zal wel ca. 3-4 weken later plaats vinden.

Is het mogelijk om mijn bestelling in het buitenland te bezorgen?

Wij leveren regelmatig in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Frankrijk en Curaçao. Het is dan ook zeker mogelijk om je bestelling in het buitenland te bezorgen.  Neem voor verzendkosten contact op met onze klantenservice. Wij hanteren hierbij een pallet prijs. Lees hier alles over bezorging en verzending

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

We houden je op de hoogte van de status van je bestelling via e-mails. Zo ontvang je eerst een bevestigingsmail en nemen we daarna contact met je op voor de leverdag en tijd.

Onderhoud

Hoe onderhoud ik industriële steigerhouten meubels?

Na het behandelen van het meubel, kun je eenvoudig het meubel schoonmaken met een vochtige doek. Lees hier alles over de behandeling van industriële steigerhouten meubels.

 

Hoe onderhoud ik betonlook meubels?

Het is verstandig om een waterafstotende laag aan te brengen op het betonlook meubel. Deze laag beschermt het beton tegen vocht en andere vuil. Daarnaast moet je rekening houden dat het beton niet tegen zuur kan. Maak daarom het beton niet schoon met schoonmaakmiddel met citroen erin.

Hoe onderhoud ik mangohouten meubels?

Je kan mangohouten meubels schoonmaken met een vochtige doek. Na verloop van tijd neemt de intensiteit van de kleur af. Dit kun je tegengaan met een bijenwas. Als het meubel stalen-elementen heeft is aangeraden om het staal een poedercoating te geven.

Hoe onderhoud ik eikenhouten meubels?

Je kan eikenhouten meubels onderhouden met een licht vochtige doek. Voor bescherming kun je het hout een nanocoating geven. De stalen-elementen van het meubel kun je beschermen met een poedercoating. Lees hier meer over de behandeling van industriële steigerhouten meubels.

Hoe onderhoud ik acaciahouten meubels?

Je maakt acaciahouten meubels schoon met een licht vochtige doek. Na verloop van tijd kan het zo zijn dat de intensiteit van de kleur van het acaciahout afneemt. Het is aangeraden om de stalen-elementen van het meubel te behandelen met een poedercoating. Dit vertraagt de roestvorming. 

Hoe onderhoud ik het staal van de meubels?

Na het aanbrengen van een poedercoating, kun je eenvoudig vuil verwijderen met een vochtige doek. Lees hier meer over de behandeling van industriële steigerhouten meubels.

Wat is een poedercoating?

Je kunt staal het best bewerken met een poedercoating. Deze coating vertraagt roestvorming en beschermd het staal. Daarnaast kun je de kleur van de poedercoating kiezen. Je hebt keuze uit wit, zwart of antraciet.

Wat is nanocoating?

Het is verstandig om het hout te behandelen met een nanocoating. Deze coating beschermt het hout tegen het weer en vormt een beschermlaag. We raden aan om deze nanocoating jaarlijks aan te brengen.

Wat is een matte lak?

Een matte lak beschermt het hout van krassen waardoor het hout langer mooi blijft. Het dient als een beschermlaag. De kleur van het hout wordt door de lak iets donker gelig.

Wat is een washing?

Door een washing aan te brengen, geef je het hout een kleur. Dit zorgt ervoor dat de nerfstructuur accentueert. Je kunt kiezen uit de kleuren zwart, grijs en wit. 

Garantie

Welke garantie heb ik op een industrieel meubel?

Op de collectie van Industriële Meubelshop heb je een garantie van één jaar. Outlet modellen vallen niet onder de garantie. Aangezien onze meubels worden gemaakt met natuurlijke materialen zoals hout, raden wij aan het meubel direct te monteren na levering. Lees hier meer over garantie.

Wat is mijn garantiebewijs?

Bij je aankoop krijg je een factuur. Bewaar deze goed, want dit is ook je garantiebewijs. 

Retourneren

Hoe kan ik het meubel retourneren?

Je kunt het meubel zonder opgaaf van reden binnen 7 dagen retourneren. Lees hier alles over retourneren.

Moet ik zelf de bezorgkosten betalen bij het retourneren van een meubel?

Mocht je besluiten het meubel te retourneren, dan zijn deze kosten voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om het meubel zelf af te leveren bij onze fabriek in Groningen. Lees hier alles over retourneren.

Kunnen outlet artikelen geretourneerd worden?

Outlet meubels kunnen niet geretourneerd worden. Daarnaast kunnen ze ook niet worden geannuleerd. Tevens heb je op de outlet modellen geen garantie.

Kunnen maatwerk meubels geretourneerd worden?

Als je zelf een ontwerp ingediend hebt en wij hebben deze correct gemaakt, mag het meubel niet worden retourneert. Deze meubels zijn namelijk specifiek voor een persoon bedoeld.

Klachten

Waar kan ik terecht met een klacht?

Als je een klacht hebt, kun je terecht bij onze klantenservice. Stuur dan dit formulier naar retour@industriëlemeubelshop.nl. Voor meer informatie, lees hier alles over retourneren

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. Mocht je niet tevreden zijn, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen via email of telefoon. Je kunt terecht bij onze klantenservice.

Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt onze klantenservice bereiken via het contactformulier of via telefoon +31 50 – 230 1066. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 – 17:00 uur en zaterdag van 10:00 – 16:00 uur.

Kan ik een showroom bezoeken?

Je kan onze showroom bezoeken. Je kunt er voor kiezen om gewoon langs te komen, maar je kan ook een afspraak met ons inplannen. Kom gerust langs aan de Rouaanstraat 5, Groningen. De showroom is open van 09:00 tot 17:00 van maandag tot en met zaterdag.

Extra informatie
Materiaal

Douglashout

Vorm

Rechthoekig

Onderstel

Kruispoot (X-poot)

Beoordelingen (0)

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Enkel ingelogde klanten die dit product gekocht hebben, kunnen een beoordeling schrijven.

Recent bekeken producten