Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening  of product zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens per e-mail: klachten@industrielemeubelshop.nl

Onze gegevens voor de brief:

Industrielemeubelshop
Rouaanstraat 5
9723 CA Groningen
t.a.v. Klachtenafhandeling

Onze telefonische gegevens:+31(0)50-2301066

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.  Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.